UX quickscan website

Meer leads genereren met jouw website?

Is het belangrijkste doel van jouw website om aanvragen of offertes te genereren? Maar zou je meer online leads willen hebben?

Dan is de UX quickscan voor de lead generator website een uitstekend uitgangspunt. Door zowel voor nieuwe klanten als bestaande klanten een betere gebruikerservaring te bieden kun je meer rendement te halen uit je marketingwebsite.

Op basis van mijn gedegen kennis en de UX onderzoeken van Baymard Institute breng ik een duidelijk en inhoudelijk goed onderbouwd advies over alle UX verbeterpunten uit.

 


Beeld: Robin Worrall

Op welke punten wordt jouw website gescand?

• Gemak waarmee gebruikers hun online taken kunnen uitvoeren
• Aanvraagfunnels
• Navigeren door de website
• Zoeken in de website
• Aantrekkelijkheid homepage en andere belangrijke landingspagina’s
• Gebruiksvriendelijkheid webformulieren (o.a. foutnotificaties) en wachtwoorden
• Mijn account omgeving
• Korte teksten (buttons, veldlabels, (sub)koppen, hyperlinks, enz.)
• Consistentie en overzichtelijkheid pagina’s
• Sociale bewijskracht (reviews)
• Mobiele en desktop weergave
• Verder alles wat gebruikerservaring nog beïnvloedt

Wat krijg je en wat kost het?

• Reviewen van website op een groot aantal richtlijnen uit de UX onderzoekcatalogus van Baymard Institute
• Uitgebreide scan van de gebruiksvriendelijkheid, bruikbaarheid en gebruikersgerichtheid van jouw website.
• Inzicht in belangrijkste knelpunten in gebruikerservaring en verbeterpunten van jouw website
• Visueel rapport met per verbeterpunt een plaatje en aanbevelingen.
• Prioritering; eerst de verbeteringen waarvan je naar verwachting het grootste voordeel hebt.
• Presentatie en bespreking van UX quickscan bij jou op locatie (binnen Randstad inbegrepen).

Eénmalige investering € 900,-

10 uur x € 90,-