Wil je weten waar gebruikers afhaken, waarom je website niet goed converteert, of wat jouw app verwarrend maakt? Vraag de gratis UX Scan van Nethead aan en ontvang binnen 2 werkdagen deze compacte maar scherpe website analyse van de grootste knelpunten in de gebruikerservaring.
MKB’ers met een website of platform
Start-ups en scale-ups die willen groeien
Non-profits die meer impact willen maken online
Je hoeft geen voorkennis te hebben. Jij levert een link, ik doe de analyse.
Een kort, helder rapport (PDF of web-based) met:
De 3 grootste knelpunten in je gebruikerservaring (UX)
Waarom deze UX-problemen je gebruikers en doelen raken
Concreet advies om ze op te lossen
Optioneel: een korte videocall (15 minuten) om de uitkomsten toe te lichten
David Efdé, freelance UX designer & strateeg
Je meld je aan via het webformulier op mijn contactpagina (zie ook button onderaan deze pagina).
Vergeet niet de link naar je website, prototype of app te delen bij je aanmelding.
Ik doe een snelle gebruiksvriendelijkheidstest met behulp van AI + mijn UX-expertise
Binnen 48 uur ontvang je jouw persoonlijke UX Scan.
Deze UX review is mogelijk dankzij de kracht van kunstmatige intelligentie gecombineerd met vakmanschap.
Ik gebruik:
Maar: de uiteindelijke beoordeling en aanbevelingen worden altijd gedaan door mijzelf als ervaren UX-designer. Geen automatisch gegenereerde rapporten, maar échte inzichten — slim ondersteund door technologie. Zo profiteer je van snelheid, zonder in te leveren op kwaliteit.
Omdat ik geloof dat goede UX het verschil maakt — en omdat ik liever waarde bied vóórdat ik iets verkoop. Met deze gratis UX Scan wil ik jou helpen vooruit te komen. En als het klikt? Dan praten we verder.
Een UX Scan is een snelle gebruiksvriendelijkheidstest van je website. Het is een toegankelijke manier om inzicht te krijgen in de kwaliteit van je digitale gebruikerservaring. Het is mijn persoonlijke expert evaluatie waarbij ik je website, app of digitale product analyseer op punten als:
Deze website analyse helpt je om met minimale investering maximaal te verbeteren.
Wist je dat:
88% van gebruikers niet terugkeert na een slechte ervaring?
Verkeerde microcopy, verwarring of onduidelijke flows hiervan vaak de oorzaak zijn?
Uit casestudy’s blijkt dat gerichte UX-verbeteringen conversie soms met 10–30% verhogen?
Bronnen: Nielsen Norman Group, Baymard Institute, Google UX Playbooks
Ja. 100%. Geen voorwaarden, geen abonnementen, geen verborgen kosten, geen achteraf platgemaild of ongewenst gebeld worden.
Een mini-rapport van enkele pagina’s met duidelijke feedback, gebaseerd op UX-richtlijnen en AI-analyse.
Ja. We checken in de heuristische analyse je product zowel op desktop als mobiel.
Nee. AI ondersteunt de analyse, maar elke UX Scan wordt zorgvuldig gecureerd en aangevuld door mijzelf.
Zeker. Het UX rapport bevat concrete adviezen die je 1-op-1 kunt doorgeven aan je ontwikkelteam of agency.
Een UX Scan is een compacte beoordeling van de grootste knelpunten in je gebruikerservaring. Het is gratis, snel en gericht op directe actie.
Een UX Audit is uitgebreider en vaak onderdeel van een betaald UX-traject. Denk aan diepgaande UX analyses, aanvullende data analyse en implementatieplannen. Voor veel organisaties is een scan een laagdrempelig startpunt.
Binnen een minuut geregeld – zonder verplichtingen
